VIRTUALNA PISARNA minimalni stroški
Virtualna pisarna- podjetje pridobi naslov, preusmerjanje pošte. Pomoč pri ustanovitvi podjetja - Računovodstvo - Spletne strani. Ugodno!
VIRTUALNA-PISARNA

VIRTUALNA PISARNA
• Ali je naslov vašega podjetja v manjšem kraju, vi pa želite, da stranke dobijo vtis, da poslujete v mestu?
• Ali živite v bloku ali večstanovanjski hiši in ne morete ali želite pridobiti soglasja sosedov?
• Ali ste programer oziroma delo opravljate od doma, vendar ne bi radi imeli naslova podjetja doma?
Virtualna pisarna lahko vrtoglave stroške poslovnih prostorov zniža na minimum. Ugodna cena storitve bo presenetila tiste, ki ste vajeni rednega plačevanja najemnin in drugih stroškov. Najem virtualne pisarne bo podjetje stal le nekaj deset evrov mesečno! Podjetje bo imelo ustrezen poslovni naslov in sedež podjetja, prejemalo bo uradno pošto.
Virtualna pisarna – minimalni stroški
Vsako podjetje teži k temu, da bi kar se da znižalo stroške svojega poslovanja. Pri tem se išče tiste stroške, ki jih je možno kar se da oklestiti, posebej pa se cilja na tiste, ki s svojimi zneski predstavljajo znaten delež odhodkov podjetja. Večinoma so stroški seveda upravičeni, saj je nemogoče poslovati brez minimalnih stroškov, na nekaterih področjih pa je morda možno še veliko privarčevati.
Za mnoga podjetja velik delež stroškov predstavljajo poslovni prostori. Podjetja, ki imajo lastne poslovne prostore, so morala v začetku odšteti precejšno vsoto za njihov nakup, nato pa morajo plačevati tekoče stroške uporabe. Tisti, ki imajo prostore v najemu, pa seveda plačujejo najemnino in druge stroške. Ker so posebej v večjih mestih najemnine precej visoke, so nizkocenovne alternative za lažji začetek vedno dobrodošle.
OSNOVNI PAKET VIRTUALNA PISARNA
Osnovni paket je namenjen tistim, ki potrebujete zgolj naslov podjetja in sprejemanje pošte, ki jo boste prejemali osebno. Osnovni paket vključuje:
• poslovni naslov podjetja na dostopni lokaciji v Novem mestu
• sprejemanje pošte za vaše podjetje,
• sprejemanje priporočene pošte,
• takojšnje obvestilo o prispetju priporočene pošte,
• skeniranje pošte (v ceni do 3 scani na mesec),
• tedensko obveščanje o prispeli pošti,
• soglasje za prenos sedeža + brezplačno ustanovitev podjetja ali spremembo naslova na naši VEM točki,
• vsa soglasja glede registracije dejavnosti na naši lokaciji
Cena:
• 30,00 evrov + DDV / mesec ob letnem plačilu (skeniranje ni vključeno v ceni).
• 33,00 evrov + DDV / mesec ob polletnem plačilu
• 39,99 evrov + DDV / mesec ob mesečnem plačilu
REB kontakt
Zaradi povišanega števila povpraševanj prek e-pošte lahko morda traja dlje, da odgovorimo na tvoje e-poštno sporočilo, zato ti priporočamo, da nas kontaktiraš prek telefonske št. + 386 69 939 324. Ne glede na to, ali vas zanimajo splošne informacije ali informacije o ceniku – Na strani REB, podjetje za trgovino in storitve d.o.o. smo pripravljeni odgovoriti na vsa vprašanja. Zahvaljujemo se ti za razumevanje in potrpežljivost!
VIRTUALNA-PISARNA - Tukaj nam lahko napišete vaše komentarje, predloge, pohvale, kritike ali naročila. Lahko pa nas kontaktirate kar tako. Vedno ste dobrodošli.
Pišite nam in z veseljem vam bomo posredovali vse informacije!
Vedno ste dobrodošli
REB, podjetje za trgovino in storitve d.o.o.
Markljeva ulica 15
SI-8000 Novo mesto
Davčna št.: SI47672650
Delovni čas
Prijavite se na obveščanje preko elektronske pošte
Sprejemam